Felieton...

Widziane z oddali (51)
Jeszcze jakieś dwa miesiące i znowu ruszą rozgrywki piłki nożnej. Zwykle na początku stycznia drużyny rozpoczynają cykl treningowy, tak, by na wiosnę być w pełni przygotowanym do serii spotkań. W zasadzie to intensywność i systematyczność zajęć treningowych decyduje o późniejszych sukcesach. I stąd niekiedy drużyny o niezmienionych składach na wiosnę czasem wiele zyskują, bądź wiele tracą. Dopiero wtedy widać kto i jak przepracował zimowy okres przygotowań.
Póki co w Łaszczowie cisza. Ktoś donosi, że lada dzień piłkarze Korony wznowią treningi, które odbywać się mają 4 razy w tygodniu po 1,45 godz. dziennie. To niezła dawka jak na tę klasę rozgrywek i przy założeniu, że wszyscy zawodnicy uczestniczyć będą w zajęciach istnieje spora szansa, że drużyna zostanie dobrze przygotowana. Wiadomo, że jeszcze w tym sezonie Korona nie walczy o awans, ba, spisuje się dotąd raczej poniżej oczekiwań, ale istnieje szansa na wydatne poprawienie pozycji w tabeli rozgrywek. Rzecz w tym, że zespół o sporych umiejętnościach i dużym doświadczeniu, dysponującym dobrym zapleczem treningowym i fachową opieką trenerską nie powinien grać poniżej pewnego poziomu. Tymczasem w jesieni Korona poniosła kilka kompromitujących, niezrozumiałych wręcz porażek, choćby tą w Turobinie. Trzeba jednak mieć nadzieję, że na wiosnę takich wpadek nie będzie i Korona da się we znaki najlepszym.
Najwcześniej treningi rozpoczęła Huczwa, która zdążyła już nawet wykazać liderowi A-klasy grupy lubaczowskiej (Roztocze Narol), że istnieje spora różnica w poziomie gry obu drużyn. Wprawdzie mecze sparingowe i do tego rozgrywane na śniegu nie skłaniają do wyciągania daleko idących wniosków, lecz każdy udany mecz cieszy, buduje pożądaną atmosferę w drużynie. A ta w Huczwie jest szczególnie potrzebna, gdyż klub trzeci rok z rzędu dobija się do bram IV ligi. Mówią, że do trzech razy sztuka, ale awansu nie gwarantują mądrości ludowe, lecz mądrość zarządu, trenera i zawodników. Tyszowce mają zdeterminowane władze klubu, organizacyjnie są przygotowane do gry w wyższej klasie i teraz wszystko w głowach oraz nogach samych piłkarzy. Zapowiada się, że drużyna zostanie znowu wzmocniona personalnie i jeśli tak się rzeczywiście stanie to być może do Tyszowiec zawita wreszcie oczekiwana IV liga. To się im należy, gdyż takiej determinacji w zdobyciu awansu nie ma w Werbkowicach, ani też w Skierbieszowie.
Łaszczów musi jeszcze na awans poczekać. Dzieje się coś dziwnego, gdyż pomoc finansowa władz miasta jest ponoć dość znacząca. Sprawozdania z wykonania budżetu nie wykazują ile pieniędzy otrzymuje do dyspozycji klub, ale z ogólnych planowanych wydatków na sport (ponad 300 tysięcy zł) można sądzić, że nie jest to zapewne kwota mała. Trochę też dziwi, że finansowanie Korony odbywa się za pośrednictwem Gminnego Ośrodka Kultury, a nie bezpośrednio. Istnieje bowiem niebezpieczeństwo, że GOK bardziej przychylnym okiem spojrzy na własne wydatki niż na wydatki klubu sportowego. Z drugiej jednak strony, co wielokrotnie już napisałem, klub ma możliwości pozyskania sponsorów i tak zdobyte pieniądze powinny zasilić wyłącznie budżet klubu. Zatem władze Korony maja przed sobą wiele pracy.
Kamyczek do ogródka należy też wrzucić i kibicom. Strona internetowa Korony jest regularnie odwiedzana przez sporą grupę wiernych czytelników, jednak aż się prosi, by ją uatrakcyjnić. Sam Królik nie może tego zrobić z Poznania, a moje skromne felietoniki też nie wystarczą. Potrzebny jest ktoś, kto mieszka na miejscu, ma kontakty z klubem, zawodnikami, porozmawia z kim trzeba i dowie się, co nowego piszczy w trawie. Nikogo takiego w Łaszczowie nie ma? Nie wierzę, zapewne ktoś taki jest, ale zamiłowanie do własnej wygody nie pozwala mu podjęcie pewnego obowiązku. Szkoda.
Jamcito
autor: ~ŁKS!!!!!!!!! I NIKT WIECEJ!, 2010-02-05, 20:00.59
NOWY CZLOWIEK ZAWITAŁ ŁASZCZOW JEST TO MIEDZY INNYMI ZBIGNIEW GOZDEK(BYŁY TRENER SPARTY WOŻUCZYN) BEDZIE TRENOWAŁ NASZYCH JUNIOROW A TAKZE NIECO ZIPNIE JESZCZE W SERNIORACH ;p
autor: ~anonim, 2010-02-03, 20:29.36
u nas jux dawno jest porzadny stadion wiesniaku
autor: ~OstojaSkrb., 2010-02-03, 20:22.57
Tak pierd*olisz, że na łeb siada. Sciska Cie zazdrosc bo nasza Wies (nie wstydze sie w przeciwienstwie do was "mieszczuchy") bedzie miala porządny stadion? Gratulacje.
autor: ~anonim, 2010-02-03, 19:52.28
Ostoja twierdzisz że macie jedną z najlepszych o ile nie najlepszą płytę w okręgówce to wyjaśnij mi dlaczego przekładaliście tyle razy mecz z unią???Raz zawodnicy się pochorowali a pozostałe "razy"?Boisko macie równe ale nistety wystarczy trochę wody i robi się bagienko na którym nie da się niestety grać.A poza tym nie ma żadnego miejsca dla kibiców nie licząc podmokłej zarośniętej łąki.Aaaa i cieszcie się że w tym roku wybory bo waszobecny wójt chce je ponownie wygrać i dlatego obiecuje że będą trybuny obok boiska(tylko że to wyrzucanie pieniędzy w błoto bo u Was nie ma kibiców)Ą jak to będzie to czas pokarze.
autor: ~anonim, 2010-02-03, 19:43.01
Fakt nie sztuka awansować ale się utrzymać w wyższej lidze.Korona już to przerabiała i przywoziła z czwartoligowych(nazywało się to kiedyś liga międzywojewódzka czy jakoś podobnie) potyczek dwócyfrowe przegrane np.z Jedrzejowa!A teraz wolą już drugi raz tego nie przerabiać zapewne.
autor: KroliK, 2010-02-02, 22:22.18

Glupie i wulgarne komentarze pisze osoba o tym samym ip. Chyba próbuje się tak dowartościować, no cóż.. Wszystkie takie komentarze będą usuwane. Proszę o wymianę poglądów na poziomie.
autor: ~anonim, 2010-02-02, 21:13.23
no to przypomnij sobie ostatni mecz w tyszowcach z korona jak sie chlopakow paru was zebralo i probowaliscie cos spiewac hehe zenujace to bylo. jazda od korony byla? a skierbieszow? co za wies? ni poruchac ni co zjesc!!
autor: ~AS, 2010-02-02, 19:44.53
nie mieszajcie tyszowiec do tego bo nas to nie dotyczy wiesniak ze skierbieszowa i z laszowa sami sobie to razwiarzcie nam to zwisa !!! a tak pozatym to miło popatrzec nawas hahaha
autor: ~anonim, 2010-02-02, 17:24.04
Tyszowce też weszli do okręgówki i myśleli, że grają w ekstraklasie, kibolka zrobiła z siebie pośmiewisko i narobili sobie wrogów w każdej miejscowości gdzie pojechali i koniec skończyło się. Teraz na wyjazdy nikt od nich nie jeździ a u siebie pustki, zbierają się tylko na Unie i Koronę żeby zrobić popisówke. I teraz skierbieszów myśli że jest niewiadomo kim. Jedna runda w historii im wyszła że są w czołówce i od razu rozumy pozjadali i napinają się. żenada
autor: ~KamilxN, 2010-02-02, 16:37.52
Heh.. Widze że Skierbieszów tak samo jak niegdyś Tyszowce.. Gdy dostali sie do okręgówki załozyli klub kibica, tylko im to wyszlo poniekad, a u was co? paru gówniarzy na stronie sie ponapina itp.. a jezeli sadzisz ze w łaszczowie chłopaczki do bicia sa to przyjedz.. a sie przekonasz. zapewne sam sie nie pokazesz na tym meczu a co juz mowic o biciu.. Heh.. ;]
A i podniecacie sie tym ze mozecie awansowac.. Korona nie chce awansowac bo nie to niesztuka jest.. Lepiej grac w V lidze i budowac zespol a nie w jeden sezon skoczyc do IV ligii.. powodzenia...
autor: ~do goscia ze wsi skierbieszow, 2010-02-02, 16:00.49
won chamie nie mam tu miejsca dla plebsa ktory reprezentujesz ty i mieszkancy tego zadupia
autor: ~anonim, 2010-02-02, 13:34.14
huczwa już dawno zeszła na dziady i stacza się coraz bardziej to że zbierze baty z tym czy tamtym jest bez różnicy.
autor: ~anonim, 2010-02-02, 10:30.21
w sobote jest spraing z jakas druzyna z chelmskiego maja byc nowi pilkarze ponoc gozdek z wozuczyna i swiderek z huczwy i p[rawdopodobnie wojtek wronka zostal nowym prezesem
autor: ~anonim, 2010-02-01, 23:42.33
widzę że Huczwa na dziady schodzi grają sparing z Avio Świdnik a mieli grac z Górnikiem Łęczna ha ha
autor: ~anonim, 2010-02-01, 23:17.16
dokladnie wszystko zweryfikuje czas.
autor: ~anonim, 2010-02-01, 22:31.25
panowie nie kłóćmy się. Przecież to dopiero runda jesienna była. Jeszcze wiosna i wtedy zobaczymy na co kogo stać. jak pokazuje tabela faworytów jest trzech do awansu i każdy się zbroi. Kryształ pewnie odpadnie z walki bo jak poprzednie sezony pokazały to on tylko rundę jesiena ma dobra a potem cos sie zacina. Wiosna pokaże kto bedzie mistrzem.
autor: ~łaszczowianin, 2010-02-01, 22:11.45
a zdazycie z budowa na euro?? xD bo autostrade do skiebieszowa juz buduja to bylby zonk jakby stadion nie powstal. jakbys chcial wiedziec to korona byla w IV lidze i miala wyniki. Nie cwaniakuj, sprawdz gdzie byla ostoja w porzednich sezonach a gdzie Korona. Jeden sezon wam wyszedl i juz wszyscy na wiosce kisiel w majtkach maja. Niestety szala miedzy Korona a ostoja nie przewaza na wasza strone wiec ciiiiiiiiiiicho!
autor: ~OstojaSkrb., 2010-02-01, 22:00.45
Do anonima'mów: Po pierwsze kolego, Ostoja była już w IV lidze nie to co Twoja korona. Po drugie nasz stadion jest w budowie i juz moze sie szczycic jedna z najlepszych jeżeli nie najlepsza murwą w Okregówce, nie to wasz poligon. Jak narzie dostarczycielem punktow w klasie O jest wasza korona. IV liga bedzie nasza bo klub na to stac, stac na transfeery i utrzymanie pilkarzy nie to co wasze "miasto"... Tyle na ten temat WIESNIAKU z "miasta"
autor: ~anonim, 2010-02-01, 17:33.37
zamknij dupe frajerze
autor: ~anonim, 2010-02-01, 16:06.06
W SZACHY CHYBA
autor: ~anonim, 2010-02-01, 14:25.11
jest dzisiaj trening??
autor: ~anonim, 2010-02-01, 10:56.12
z tego co wiem to nie dostała bo mecz sie nie odbył z powodu opadów sniegu!!! został przeniesiony na inny termin!!!
autor: ~łkesik, 2010-02-01, 10:05.52
bedzie jazda z kur*ami :D
autor: ~anonim, 2010-02-01, 08:13.49
Gratulacje sami emeryci przyszłościowy zespół się szykuje
autor: ~anonim, 2010-02-01, 08:12.29
który Gozdek chyba Zbyszek bo Tomek zostaje w Sparcie
autor: ~anonim, 2010-02-01, 07:37.11
aa ile wczoraj huczwa przegrała z szarowolą?
autor: ~kryształek, 2010-01-31, 22:12.49
zamknijcie sie pajace kryształ w tym roku awansuje a koroni i ostoj to 5 wsadzimy bez problemów dawa klubiki zasrane znalazły sie wies hahaha
autor: ~anonim, 2010-01-31, 21:44.10
Gozdek ze Sparty i Świderek z Orkanu zasilą szeregi Korony to pierwsze kroki w sprawie wzmocnień przeprowadzone przez nowego trenera a z Wasilewski jest tak że jak dostanie prace w Łaszczowie to przyjdzie a z Jasiem Świderkiem to pan Tucki jeszcze na jesieni się dogadał tylko suchy był przeciw jego przyjściu bo wiedział że od niego nie dostanie ani grosza odsypu za angaż
autor: ~do ostoja, 2010-01-31, 19:26.59
pedał ma na imie twoja mama :)))) wal sie na ryj
autor: ~ostoja , 2010-01-31, 19:17.15
pedał to cie zrobił.......
autor: ~anonim, 2010-01-31, 18:44.10
no i h*j wam z tego ze awansujecie jak bedziecie dostarczycielami punktow tak jak roztocze, bo chyba nie liczycie na to ze sie tam utrzymacie :) hehe. Zrobcie najpierw stadion na miare IV ligi bo nikt nie bedzie chcial grac na pastwisku na wiosce!!! i wynajmowanie boiska i wyjazdy wykoncza was finansowo wiec po co sie porywac z motyka na ksiezyc?? I nie sapac tu do korony bo ani huczwa ani wy nie mieliscie jeszcze szansy grac IV lidze pedały
autor: ~Ostoja, 2010-01-31, 17:05.30
ostoja w tym roku awansuje czy wam sie to podoba czy nie ani lebiedy z kryształu ani tyszowce nie dadza nam rady !!! nie wspominajac o tej popierdułce zwanej łaszczów !!!!! i sciagajcie kogo chcecie !!!!!! ostoja jest najlepsza smiecie
autor: ~anonim, 2010-01-31, 16:35.58
Ostoja pany!!!
autor: ~anonim, 2010-01-31, 16:33.24
a co szkoda wam ze Huczwa sciaga a u was nic? zal was
autor: ~anonim, 2010-01-31, 16:19.40
ta jasne w Huczwie jest 2
autor: ~anonim, 2010-01-31, 15:59.06
haha do bicia ciekawe kto u was taki kozak penerzy
autor: ~anonim, 2010-01-31, 15:53.12
Ta chyba Ukraińca sprowadzicie jak to Szarowola i teraz Tyszowce robią w Szarowoli prawie wsystcy a w Tyszowcach już 4
autor: ~Ostoja, 2010-01-31, 15:49.06
haha smieszni jestescie łaszowiacy !!!!!!! ostoja rzadzi a wy jestescie chlopcy do bicia tak było jest i bedzie hahahah cieniaki ostoja ostoja ostoja ostaojaaaaa
autor: ~kryształowiec , 2010-01-31, 15:48.18
ta Lewandowskiego sprowadzicie z Lecha;) miernoty z was
autor: ~anonim, 2010-01-31, 15:05.26
a z ciebie dupek. korona szykuje ciekawa niespodzianke transferowa :) juz za kilka dni sie dowiedzie i japy wam opadna!
autor: ~anonim, 2010-01-31, 15:01.58
Bzdury piszecie Wasilewski będzie grał w Krasnobrodzie bo tam ma pracę A Świderek prawdopodobnie zagra w Sparcie bo jest już wstępnie umówiony z Korzeniem marzyciele z was łaszczowiacy
autor: ~anonim, 2010-01-31, 14:42.03
Dokładnie!
autor: ~anonim, 2010-01-31, 13:36.52
i co z tego ze Martyniuk nie ma papierów za to pan Tucki ma i to on będzie oficjalni zgłoszony w Ozpn jako trener tak jest w nie jednym robione
autor: ~anonim, 2010-01-31, 13:32.51
ma papiery nie gadaj glupot
autor: ~anonim, 2010-01-31, 13:21.11
Co wy za głupoty piszecie. Przecież Marrtyniuk nie ma papierów trenerskich. Nie może prowadzić Korony.
autor: ~anonim, 2010-01-31, 13:06.22
Martyniuk już załatwił dwóch nowych zawodników Jasia Świderka i Piotrka Wasilewskiego widać że na poważnie nowy trener zabrał się do pracy
autor: ~anonim, 2010-01-31, 12:38.30
jak to nie wiadomo? Wiadomo Martyniuk!!
autor: ~anonim, 2010-01-31, 12:23.40
Nic nie wiadomo...
autor: ~anonim, 2010-01-31, 12:21.08
Kto ten trening poprowadzi??
autor: ~anonim, 2010-01-31, 11:57.11
Trening w poniedziałek o 17:30
autor: ~anonim, 2010-01-31, 09:49.26
Nic wam nie da to czy suchy czy Martyniuk nie ma wolnych zawodników na rynku nadających się do gry same odpadki i emeryci zostali a na innych poprostu was nie stać więc tym składem nic nie zdziałacie podobno u waszego sąsiada szukają napastnika a po odejściu suchego Brytana raczej nie zatrzymacie
autor: ~anonim, 2010-01-31, 09:07.08
sUCHY JAKI BYŁ TO BYŁ ALE ZAWSZE BYŁ ZA kORONĄ:) Dajcie mu spokuj
autor: ~anonim, 2010-01-30, 23:48.38
oby tak było to będzie -------------------zajebiście i może cos się ruszy .......pozdro i Viva Korona
autor: ~anonim, 2010-01-30, 23:23.49
Ty widziałes kontrakt... hehe dobre :) suchy wyje*any martyniuk grajacym trenerem wiadomość z pewnego zrodla. pozdro
autor: ~anonim, 2010-01-30, 23:20.55
z tym zwolnieniem suchego może być problem bo ma podpisany kontrakt do 2010.06.30. i czy będzie trenerem czy nie i tak musi dostać 1800zl miesięcznie do tego czasu to raczej nie ma szansy aby go wyjebać bo tu brak ludzi z jajami i go zostawią bo utrzymać to się utrzymamy
autor: ~anonim, 2010-01-30, 23:06.31
jak bedzie w koncu trening to sie przekonasz co i jak !!!!!! h u j z suchym mamy martyniuka
autor: ~anonim, 2010-01-30, 21:18.07
Czy ktoś może potwierdzić w 100% że Suchy nie jest już trenerem Korony??
autor: ~anonim, 2010-01-30, 20:01.39
A skąd taka wiadomość ,że Robert Martyniuk ma zostać grającym trenerem?
autor: ~Tanew M.St., 2010-01-30, 19:31.37
może są chętni do kupienia szalika Tanwi bo nam trochę zostało cena 25zł.
autor: ~anonim, 2010-01-30, 19:30.56
czyzbys nie myslał? ;|
autor: ~lks, 2010-01-30, 18:15.33
Czyzby korona sie rozpadnie po odejsciu suchego?? ;>
autor: ~anonim, 2010-01-30, 15:54.18
siedz cicho kundlu ze wsi skierbieszow.
autor: ~OstojaSkrb., 2010-01-30, 14:57.55
Ostoja vs. Roztocze 3:0Pozdrawiam wszystkich zawistnych hejterków z wieeeeeelkieeegooo "miasta" Łaszczowa ps. zajebiste komentarze...
autor: ~anonim, 2010-01-30, 10:58.28
wkoncu pozbyli sie suchego tego nam trzeba było on nic nie wnosił do zespołu jako trener niech martyniuk zostanie to bedzie sie dzialo moze cos w tedy ruszy !!!!
autor: ~anonim, 2010-01-29, 22:34.51
jesli nawet to plotka nie potrwiedzona ale zajebista dla Korony Martyniuk na trenera i jeszcze bedzie jako zawodnik to prawie po kosztach .....super
autor: ~anonim, 2010-01-29, 21:54.43
jesli to prawda to zajebiscie :) ale cos czuje ze to glupia plotka
autor: ~anonim, 2010-01-29, 21:13.26
Nareszcie! Trzeba wreszcie zacząc trenować i grać jakieś spairngi, do ligi zostało niewele czasu!
autor: ~anonim, 2010-01-29, 20:45.34
suchy podał się do dymisji Martyniuk jest przymierzany na jego miejsce jako grający trener
autor: ~anonim, 2010-01-29, 16:42.54
karolina S
autor: ~anonim, 2010-01-29, 13:08.23
jaka Karolina?
autor: ~..., 2010-01-29, 12:29.00
Dzi.wka Karolina zprasza wszystich chętnych do swojej nory
autor: ~anonim, 2010-01-29, 00:18.19
to nie suchego wina z tym co sie dzieje ale władz i nie tylko klubu ale i miasta bo zapomnieli że mają klub piłki nożnej
autor: ~do tego nizej, 2010-01-28, 23:17.56
ot wielki znawca sie znalazl, mowisz o jawnym pisaniu, odwadze, podpisywania sie z imienia i nazwiska? a niby w jakim celu? do czego ci to potrzebne? a poza tym sam podpisujesz sie jakims glupim nickiem czyzby za malo odwagi?? ogarnij sie. internet ma ta moc ze kazdy moze wypowiedziec sie anonimowo i w tym jest wielki plus bo w takim malym otoczeniu jak laszczow kazdy moze wyrazic swoje zdanie i otworzyc sie i nie bedzie za to zlinczowany w szkole czy innym tak malym srodowisku. wiec skoncz te swoje glupie wywody bo z takich jak ty mozna sie tylko posmiac :) piszesz spece od siedmiu bolesci a widac ze sam nie w temacie hehe
autor: ~miuosh, 2010-01-28, 23:03.30
hej, ludzie... dajcie sobie siana z takimi tekstami, 'wierny kibic', i masa anonimow - spece od siedmiu bolesci. generalnie to nasze miejsce w tabeli to nie wina trenera czy zawodnikow, tylko braku kasy, i tego ze nasz zarzad nie robi niestety za wiele zeby ta kase pozyskac. myslicie ze dlaczego odchodzili po kolei Kycko, Swiderek i Pozniak? bo im sie trener nie podobal? dostali wiecej kasy i tyle, a u nas bieda piszczy, nie ma za co sprowadzic 3-4 zawodnikow nawet z a klasy, bo kazdy jakies wymagania stawia. a u nas kazde, nawet najmniejsze sa nie do przebrniecia. poczekajcie do wiosny,, zobaczymy czym bedziemy dysponowali i jak bedziemy grali - wtedy oceniajcie. a to czy zagramy 3 czy 13 sparingow to tez bez wiekszego znaczenia, myslicie ze sparingi na osniezonym boisku wnosza tak duzo? sa niewiele wiecej warte niz zwykly trening biegowy w takich warunkach. przestancie krytykowac, albo robcie to jawnie, podpisani z imienia i nazwiska, miejcie chociaz tyle odwagi, albo zachowajcie swoje mysli dla siebie.
autor: ~anonim, 2010-01-28, 22:53.57
lepiej nie zwalniać suchego bo wtedy wróci Grula bo chcą go się pozbyć w Krysztale i wymienić na Szczyrbe bo też już go mają dość więc lepiej przemyśleć jakie jest lepsze zło
autor: ~anonim, 2010-01-28, 22:34.43
awiec toprawda musibyc z tymi cukruwnikami ja też słszałem conieco muszą przjrzec się wysze władze i comodrzejsi działacze ,brak kasy a mamy najwiecej w lidze
autor: ~wierny kibic, 2010-01-28, 18:13.06
Oczywiście że Łaszczów stać na coś więcej niż tylko 8 miejsce ale przez brak odpowiednich ludzi na odpowiednich stanowiskach jesteśmy skazani tylko na piłkarzy którzy są spaleni w tomasovii albo na ich juniorków. Czas Suchego w Koronie dobiegł końca i to definitywnie. KORONA pora na zmianę trenera!!!! Samo miejsce w tabeli już na to wskazuje nie mówiąc już o zaangażowaniu trenera!!! Inne drużyny już trenują od pierwszego tygodnia stycznia, mamy już końcówkę stycznia a u nas? Cisza i spokój. Inne drużyny rozegrały już pierwsze mecze sparingowe a u nas chyba nie ma porozumienia z jakąkolwiek drużyną o meczu kontrolnym!!! Do rozpoczęcia rundy coraz mniej czasu!!! Jak narazie nie wygląda to wszystko za dobrze.... Podsumowując są dwa wyjścia: mobilizacja trenera i ostre trenowanie i sparowanie lub definitywna zmiana trenera!!!!!!!! Inaczej Korona nie ma na co liczyć w tym sezonie jedynie modlić się żeby nie spadła.
autor: ~anonim, 2010-01-28, 17:42.42
Popieram anonima z godziny 12.26 w 100%!! Trener teraz to wszystko olewa. Rok temu o tej porze zagraliśmy już 2 sparingi. Graliśmy z łęczną, kraśnikiem, szarowolą a teraz.... Chłopaki nie trenują, nikt nie wie kiedy jakiś sparing...długo tak nie pociągniemy. Patrzcie na tabele. Jesteśmy na 8 miejscu. Do strefy spadkowej tracimy 8 pkt, nie daj Boże przegramy pierwsze 3 mecze i jesteśmy w strefie spadkowej... Czas Suchego w tym klubie już dawno minął, tylko kto go zwolni? Zarząd? Jaki my mamy zarząd?! Banda nieudaczników i pijaków która tylko szkodzi temu klubowi. Myślałem że skoro jesteśmy teraz miastem to na klub wpłynie troche kasy dla piłkarzy, może na jakieś transfery... ale widze że to są tylko marzenia, niestety. Szkoda bo chyba stać Łaszczów na coś więcej niż 8 miejsce w tabeli.
autor: ~anonim, 2010-01-28, 14:49.46
noo moze jeszcze mam miesieczny wykupic? heh
autor: ~Kryształ , 2010-01-28, 14:26.47
jebac wiesniaków z łaszczowa !!!!!!!!
autor: ~anonim, 2010-01-28, 14:16.45
mie wszedzie! i nie o wyznaczonych godz. a dzasz pieniadze na busa??
autor: ~anonim, 2010-01-28, 13:45.46
jak to nie maja. przewozy osobowe wieslaw mazurek kursuja!!!
autor: ~anonim, 2010-01-28, 12:30.11
dzisiaj jest trening o 16, ale z tego co wiem młodzi chłopcy z okolic Łaszczowa nie mają czym dojezdzac
autor: ~anonim, 2010-01-28, 12:26.25
Ten klub wyp... w piz.. tam wszystko na psy schodzi ja sie dziwie ze tam chlopaki jeszcze chca grac z falszywym trenerem ktory mecze sprzedaje ja moge pisac i pisac co tam sie dzialo i bedzie sie dziac szkoda wypierdo.. opinie trenerowi kierownikowi i calemu zarzadowi barany same kasa sie podzielili zamiast chlopkom stypendia dac i gdzie tu ku... polityka panowie szkoda slow przysiegam nie dlugo ja sam napisze wam felieton o Koronie !!!
autor: ~gks, 2010-01-28, 12:10.12
wy jestescie szmacianki zacznijcie trenowac ;p hehe
autor: ~kryształek , 2010-01-28, 01:35.39
Jebac korone jebac huczwe tylko krysztal a wy kur..wa sami macie jakies uklady lamusy
autor: ~anonim, 2010-01-27, 23:33.32
ale suchy kasę bierze to coś nie tak czy ktoś chce rozjebać ten zespól bo stał się nie wygodny dla miasta
autor: ~anonim, 2010-01-27, 21:49.41
treningow nie ma a ty mowisz o sparingach
autor: ~anonim, 2010-01-27, 21:09.06
kiedy jakiś sparing bo dzisiaj to nawet ta szmacianka z Wożuczyna grała a u nas nic jednym słowem dupa i wstyd
autor: ~anonim, 2010-01-27, 16:52.40
Huczwa-Sparta 4-0
autor: ~anonim, 2010-01-27, 16:42.31
Jest jutro trening seniorów czy nie?
autor: ~anonim, 2010-01-26, 22:39.31
pan kaziu coś mimo chodem wspomniał że czekają na zwrot kasy za dojazd na trening i zaliczke do przodu na dojazdy tyle wiem
autor: ~anonim, 2010-01-26, 20:42.49
Skąd takie informacje??
autor: ~anonim, 2010-01-26, 20:31.17
seniorzy w tym tygodniu nie mają treningu strajk ostrzegawczy
autor: ~anonim, 2010-01-26, 15:40.37
seniorzy kiedy mają i o której??
autor: ~anonim, 2010-01-26, 15:37.16
i kiedy trening juniorów??
autor: ~anonim, 2010-01-26, 14:52.03
no to bedzię się działo!
autor: ~anonim, 2010-01-26, 14:33.47
Trenerem Trampkarzy zostal Cezary Bednarski, a juniorów jakis Gozdek z Wożuczyna
autor: ~anonim, 2010-01-25, 22:37.54
wez bo sie pogniewam pryszczu
autor: ~anonim, 2010-01-25, 22:14.25
ciebie wacek jebie w dupe cioto
autor: ~anonim, 2010-01-25, 20:22.40
je*bie mnie to twoje kolo ;/
autor: ~anonim, 2010-01-25, 19:43.24
i dobrze ja ci nie karze trzamc strony kołu liz dupe hrubieszowi otstoi i kryształowi
autor: ~koroniarz, 2010-01-25, 17:18.58
kto czyja strone trzyma to indywidualna sprawa wiec kazdy ma swoje zdanie na ten temat... ja za huczwa nigdy nie bede!!
autor: ~HUCZWA, 2010-01-25, 09:47.21
a co nastepne wy nie powiniscie trzymac strone kryształu czy ostoi jak jest tak jest ale pamietajcie ze tamci to zamojszczaki a oni sie razem beda trzymac !!!! i bez komentarza do tego !!! kto jest zorientowany to wie oco chodzi bez niczego i bez dziwnych akcji takich jak tu pisza !!! nietrzeba nic głosno mowic !!! a zorientowani wiedza oco chodzi !!! lepiej miec czwarta lige blizej nas niz dalej zawsze mozna przyjechac zobaczyc niedaleko na meczyk czy na 5 czy na 4 lige :D
autor: ~HUCZWA, 2010-01-25, 09:43.46
tak dla wiadomości to kibice z Huczwy sie nie wypowiadaja zobaczymy na wiosne ten kryształ ta ostoję my trenujemy wy sie napinajcie i jakos to bedzie jak bedzie awans to bedzie jak nie bedzie to tez dobrze!!! nic na siłe to ma samo przyjsc nie bóduje sie zespołu w jedn sezon !!! my jestesmy cierpliwi wkoncu damy rade!!! i bez stresu
autor: ~xxl, 2010-01-25, 08:45.09
proszę nie obrażać kopaczy korony bo tym samym obrażacie samych siebie jako kibiców korony
autor: ~anonim, 2010-01-24, 22:36.02
zawsze lepiej znaleźć winnego gdzieś indziej niż u siebie (czyt. lepiej zgonić na sędziów wszystko)
autor: ~ostoja GKS, 2010-01-24, 22:17.14
tak to jest jak trzeci rok do IV ligi nie możecie się dostać. i trzeba zganiać na sędziego, na zarząd ZOZPN bo jest tam wójt Skierbieszowa albo prezes Kryształu i spisek wszędzie jest. a tak naprawdę to grać nie umiecie.. a od Ostoi wypierdalać!!!!!!!!!!!!!!!!!!
autor: ~anonim, 2010-01-24, 20:47.53
Ty ostoja a czy ktoś tu mówił o kupowaniu meczów?Ale jesli z tym wyskoczyłeś to pewnie wiesz że jest cos na rzeczy w ostoi.A czy to nie dziwne że Ostoja do tego rzutu karnego w Lubyczy ani razu nie zagroziła poważnie bramce Granicy a po karnym to już jakoś poszło.Poza tym ręka byłA ALE PRZED POLEM KARNYM..Tak ze chłopie nie zawracaj d.....y bo to tajemnica poliszynela kogo w tym sezonie promują władze.
autor: ~anonim, 2010-01-24, 19:24.58
sam jestes odpad z czarnobyla
autor: ~anonim, 2010-01-24, 19:20.44
odpad z tomasowi to brytan i ta reszta tych szczylów uwas :p
autor: ~ostoja GKS, 2010-01-24, 18:42.40
do autor: ~anonim, 2010-01-24, 13:30.26ty napewno byłeś na tym meczu jak zawodnik dotną ręką piłke to co sędzia miał zrobić podyktował rzut karny. granica nic nie mogła zrobić bo grała padlinę nawet kibice tak mówili jak opuszczali obiekt.. ja tak samo mogę powiedzieć ze Huczwa kupuje mecze zeby awansować i co to musi być prawda. i przestancie pisać ze Ostoja i Kryształ wygrywa dzięki sędziom jak ma się najlepszych zawodników w lidze to się nie dziwcie ze się wygrywa. talie jest moje zdanie
autor: ~anonim, 2010-01-24, 18:15.41
powodem takiego stanu jest położenie geograficzne... pomyślcie troche jakie jest nastawienie na linii Tomaszów - Zamość? w Łaszczowie czy Tyszowcach grają ludzie z Tomaszowa. a zozpn trzyma tylko z Zamościem. ci co troche sie znają wiedzą jak jest. pzd
autor: ~anonim, 2010-01-24, 17:51.09
Dziwi mnie tylko że połowę budżetu klubu biorą trenerzy a wyników nie ma .Jakieś ściąganie odpadów z Tomasowi jest nie porozumieniem bo żadne to wzmocnienie .Wygląda to na porozumienie trenerów miedzy sobą bo jednak grac gdzieś trzeba a Łaszczów zaplecze ma jeżeli chodzi o warunki i kasa zawsze się jakaś znajdzie szkoda tylko że nie dla miejscowych chłopaków którzy nie odbiegają umiejętnościami ale nie są z Tomaszowa. Wydaje mi się że jest to klub Łaszczowski ale dla kogo .
autor: ~anonim, 2010-01-24, 16:56.50
tak to wlasnie wyglada jak wylewanie zalow. skladanie odwolan zawsze sie oplaca nie wolno dac sobie w kasze napluc. jak zobacza ze nie ma zadnej reakcji ze strony klubu to beda robic co chca. W sumie to i tak robia ;/ nic nie poradzimy, wszedzie gdzie bys nie poszedl to sa uklady i ukladziki. wszedzie gdzei bys chcial cos zalatwic musisz miec plecy inaczej jestes na straconej pozycji
autor: ~anonim, 2010-01-24, 15:54.32
czy dyskusja podparta faktami jest wylewaniem żalu??Z tego co wiem to Huczwa napisała odwołanie ale czy to cos pomoże to zobaczymy.W ZOZPN są układy i układziki więc jak to mówił jeden ze znanych polskich trenerów nie ma sensu kopać się z koniem.
autor: ~kitkat, 2010-01-24, 15:46.18
to dlaczego nikt nie złoży zażalenia w tej sprawie tylko wylewacie swoje żale na stronie. Kibice wam nic nie pomogą.
autor: ~anonim, 2010-01-24, 15:32.34
No właśnie(tyle to nawet w ekstraklasie nie dostają za gębę) pięć!! Czy to nie daje do myślenia dlaczego tyle dostał??Może właśnie dlatego że w czwartej wiosennej kolejce Huczwa gra z Ostoją i .....resztę sobie sami możecie dopowiedzieć........
autor: ~anonim, 2010-01-24, 15:18.47
dostał pięć...
autor: ~anonim, 2010-01-24, 14:54.29
Jak myślicie ile meczów kary dostaje zawodnik ukarany czerwoną kartkę "za gębę"?jest to dwa lub trzy(rzadko) a Iwan ile dostał ktoś zgadnie?
autor: ~anonim, 2010-01-24, 14:46.41
masz racje tylko że te kartki za "gębę" jak piszesz muszą z czegoś wynikać.A wynikają z tego że zawodnicy nie wytrzymują nerwowo najczęściej po dziwnych i krzywdzących decyzjach arbitrów albo po braku ich interwencji w ewidentnych sytuacjach.Wracając do meczu ze Spartą.Sytuacja jest następująca-gwizdek sedziego po faulu zawodnik Sparty(korzeń)wyzywa zawodnika(Walentyn) od grubasów sedzia to słyszy Ten sprowokowany wyzwiskiem wykonuje ruch ręką i jaka jest decyzja sedziego?Czerwona kartka ale tylko dla jednego(Walentyn)a powinni zostać wyrzuceni z boiska obydwaj zgodnie zprzepisami.Zapytacie pomyłka sedziego zła interpretacja?Nie celowa decyzja żeby osłabić Huczwę a wydział karze zawodnika za tą sytuacje więcej niż dwoma meczami zawieszenia.A drugi zawodnik z tego zajscia nie ponosi żadnych konsekwencji.I jak to zinterpretować??
autor: ~miuosh, 2010-01-24, 14:24.30
to, że zawodnicy Huczwy dostają multum kartek to zasługa nie tylko sędziów, ale w głównej mierze zawodników. choćby w meczu z naszą Koroną Iwan dostał czerwo jak to sie mówi "za mordę", ze Spartą już nie pamiętam kto, ale także jakieś tam kartki były po obydwu stronach za pyskówki. a takich kartek, w większości jednak żółtych było więcej. więc nie można mówić, że sędziowie gwiżdżą przeciwko Huczwie, zastanawiająca jest jednak liczba kontrowersyjnych sytuacji w meczach Kryształu i Ostoi, zazwyczaj na korzyść tych dwóch drużyn. już w tamtym sezonie sędziowie podyktowali dla liderującego Roztocza tyle rzutów karnych, że chyba nie uszło to niczyjej uwadze. i od zeszłego roku niewiele się zapewne zmieniło, jakieś tam nieuczciwości muszą istnieć, bo jak to mówią nic się nie bierze z przypadku, a kontrowersji wobec trzech liderujących drużyn jest za wiele, aby można je było przypisać jedynie boiskowym wydarzeniom.
autor: ~anonim, 2010-01-24, 13:30.26
Widzisz Jamcito i tu się mylisz.Przejrzyj tylko statystyki meczowe trzech czołowych drużyn to zobaczysz ile kto dostał i jakich kartek oraz to ile ktora drużyna miała zdobytych bramek po rzutach karnych.Widzisz nie oglądasz meczów na zywo i nie widzisz co ci sedziowie wyprawiają.A jesli chcesz potwierdzic moje slowa to zadzwoń do Lubyczy Król.i zapytaj o przebieg meczu(a właściwie o prace arbitrów) pomiędzy Granicą i Ostoja.A takich meczów w zamojskiej okregówce było ( i bedzie niestety) znacznie więce.I Twoje stwierdzenie że wygra ligę najlepsza drużyna niestety nie jest takie pewne.Ale może wygra duch fair play i bedziesz miał rację!!pozdrawiam
autor: ~miuosh, 2010-01-24, 13:09.39
naszym "adminom" niestety brakuje czasu nie tylko na prowadzenie strony(nie mówię o Króliku), ale także na przyjście na trening. wszystko jest zrozumiałe - matura, ale pojawiają się głosy, że czasu nie ma aktualnie jedynie na trenowanie, i prowadzenie strony. na wszystko inne czas można znaleźć, włącznie z grą w ręczną po lekcjach na przykład. aktualnie z drużyną trenuje trzech maturzystów, i wcale nie jest powiedziane, że nie mieliby czym tego czasu, który poświęcają na treningi zapełnić. nikogo nie chce tutaj w żaden sposób zmuszać do czegokolwiek, ale jak się podjęło jakiegoś zadania, i się nie wywiązuje to chociaż można się po pierwsze odezwać do trenera, że rezygnuje się z gry, a po drugie dać notkę na stronie, że nie chce się dalej jej prowadzić, wtedy być może ktoś by się znalazł. a tak to robienie za przeproszeniem wała z trenera, kolegów z drużyny i pewnie po trosze internautów odwiedzających stronę. weźcie się za siebie, bo inaczej obecna za przeproszeniem chu*nia będzie trwała jeszcze długi czas.
autor: ~Jamcito, 2010-01-24, 10:08.02
Do anonima(na samym dole). Dlaczego istnieje taka niechęć do używania nicka? Byłoby wygodniej odpowiadać. Ad rem. Rzeczywiście, nie znam dokładnie wszystkich zależności i układów. Nie sądzę jednak, by z samego faktu uczestnictwa przedstawicieli Kryształu i Ostoi we władzach ZOZPN wynikało, iż mecze tych drużyn są "drukowane" przez sędziów. To już, mimo wszystko, nie te czasy.Błędy sędziowskie nie oznaczają celowego działania. Jeśli przyjmiemy, że jest inaczej to szkoda czasu na oglądanie spotkań. Nie jest chyba tak tragicznie i w konsekwencji awans uzyska drużyna najlepsza, a nie najbardziej ustosunkowana.
autor: ~KamilxN, 2010-01-24, 08:47.07
Dobra robota Jamcito
autor: ~anonim, 2010-01-23, 21:55.05
nie czepiac się Huczwy siedzą cicho i dobrze a ze jako pierwsi na Lubelszczyznie zaczeli rozgrywac sparingi i to z zespołami z lig obcych bo zadbali o płyte boiska i wyjebali z niej sniek a wszyscy chcą grac więc jadą do Tyszowiec chodzby 250 km jak Agros Suchawa a my zyjemy pewnie jeszcze występem Mandaryny i obiecankami Burmi..............................
autor: ~anonim, 2010-01-23, 20:43.42
wyobrazacie sobie jakby wygladala stronka prowadzona przez takiego malolata? szkoda marnowac tego co stworzyli dobre chłopaki
autor: ~anonim, 2010-01-23, 20:41.13
u nas to małolaty mający czas to tylko obrazliwe komentarze mogą pisać
autor: ~mario, 2010-01-23, 20:41.04
taa huczwie zawsze wiatr w oczy ;/ nigdy nic wam nie chca gwizdac ;// zal! najlepiej zgonic na kogos a nie brac odpowiedzialnosc na siebie
autor: ~anonim, 2010-01-23, 20:35.25
Panie Jamcito jest Pan daleko i nie wie dokładnie jak się sprawy mają niestety.W Werbkowicach i Skierbieszowie nie ma może determinacji ale za to władze klubowe Kryształu i Ostoi mają swoich ludzi we władzach ZOZPN(odpowiednio prezes Kryształu w komisji rewizyjnej ZOZPN a prezes (jednocześnie wójt Skierbieszowa) Ostoi jest członkiem(sic!!)zarządu ZOZPN i to widać na boiskach jak pracują i komu gwi zdżą panowie w czerni!!!!A w Tyszowcach na czwartą ligę jest wszystko gotowe tylko.........pleców nie ma niesteyt!!!!!A wręcz Huczwa ma pod górkę !!!(wystarczy przyjżeć się karom nałożonym pezez OZPN za co i jakim!!!!)pozdrawiam serdecznie.